Man kan tabe sig ved at drikke vand - Læs hvordan

30. December 2015

Man kan tabe sig uden rigtig at gøre andet end at drikke lidt mere vand, og metoden er forholdsvis enkel, hvis man blot husker at følge den.

Nu består vi mennesker jo af 80% vand mener jeg det er, og derfor er det heller ikke underligt at det er “sundt”, eller nødvendigt at drikke vand, men i det her tilfælde kan du drikke vand, og tabe dig samtidig.

Metoden er som sagt ret simpel, og sådan her fungere den.

Når du skal til at spise – og det er uanset hvornår du skal spise, altså uanset om det er morgenmad, middagsmad eller aftensmad, så kan du drikke 2 store glas vand lige før maden (500-600 ml). Måden hvorpå det skulle fungere, er at du ikke føler dig så sulten når du så skal til at spise, da mavesækken allerede er fyldt lidt op. Har du mange problemer, og spiser rigtig meget, så drik da mellem 2 og 3 glas vand i stedet for 1-2 glas vand.

Når du ikke føler dig så sulten, så vil du formentlig også spise mindre. Det skal selvfølgelig som alle andre metoder beherskes, og skal ikke udnyttes helt vildt, da man altså også har behov for mad, og ikke kun vand. Men eftersom det er anbefalet at man skal drikke mindst 2 liter vand om dagen, og eftersom vi ikke gør det ret ofte, så burde vi gøre det, så det vil aldrig være usundt at drikke 2-3 glad vand inden et måltid. Du får det behov du skal bruge, du spiser lidt mindre, og det vil resultere i et vægttab.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |