Løbetræning kan være mange forskellige ting

30. December 2015

Når man skal løbe så kan det gøres på mange forskellige måder, en af dem jeg synes der er dejligt er når du blot sætter stopuret og så løber du i 15 minutter og når de 15 minutter er gået så løber jeg tilbage og det skulle også gerne tage 15 minutter. Jeg løber gerne samme rute hver dag, dag jeg så kan se om jeg ligeså stille kan løbe længere og længere.

Jeg øger faktisk næsten hver dag min længde med 25-50 meter dette lyder ikke af meget men det betyder faktisk at jeg på en uge hvor jeg løber 4 gange kan øge mellem 100 og 200 meter i ugen. Dette giver om måneden 400-800 meter, så dette er jeg meget tilfreds med lige pt. jeg ved godt at dette ikke vil fortsætte sådan men mon ikke jeg kan nå at komme til at løbe 7-8km på den tid med denne form for løbetræning.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |