Hvordan kan man komme i kalorie underskud?

30. December 2015

Hvis du skal tabe dig så skal du være i kalorieunderskud det er der flere måder at komme på, det anbefales jo at spise sundt, og på denne måde så kan du faktisk godt komme i kalorieunderskud. Det kræver dog at du skal spise kaloriefattigt.

En god måde er at kigge bagpå varen når du køber den, hvis der er under 150kcal i pr 100 gram så giver det et billede af at der ikke er så mange kalorier i. Dette er dog ikke altid nødvendigvis godt at spise dette men det giver et godt billede af om du bør spise det. Fx så er der heller ikke så mange kalorier i sodavand men det er jo ikke sundt. For der har man tildens til at drikke mere end 100ml.

Grøntsager er derimod godt at spise til maden for det er meget kaloriefattig og så mætter det rigtig godt, og det er jo det som alle er ude efter.

Når man skal tabe sig så man kan man også ligge i kalorieunderskud ved at løbe eller dyrke anden motion. En god og fornuftig form for motion kunne være at svømme fordi du bruger rigtig mange muskler og samtidig så bruger du også en masse kalorier når du svømmer.

Det kan også være rigtig godt at cykle eller dyrke styrketræning, fordi der bruger du også en masse gode kalorier og bevæger dine muskler. Mange starter mange forskellige slankekurer som du ikke gennemføre. Sådanne slankekure bliver ikke gennemført fordi de ikke er nemme at klare.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |