Laktosefri proteinpulver, hvad skal jeg vælge?

30. August 2018

Laktosefri proteinpulver, er til dig som har en tollerance overfor laktose. Så bare fordi man ikke kan tåle laktose, er det altså stadig muligt at bruge proteinpulver. Rigtig mange der styrketræner tager proteinpulver, og det er rigtig træls ikke kunne tage det hvis man gerne vil have en proteinshake efter træning.

Smagen er ikke meget anerledes end almindelig proteinpulver, men der er en lille forskel. Nogle gange er laktosefrit proteinpulver også sværere at opløse i væske, end det almindelige pulver. Indholdet er det samme ofte, i hvert fald hvis man kigger på protein. Protein mængden er ofte det vigtigste når man kigger på proteinpulver, for kulhydrat og fedt mængden er ofte rigtig lav.

Hvilket laktosefrit proteinpulver bør man købe?

Det er et rigtig godt spørgsmål, og du kan se meget mere her ved at klikke dig videre på laktosefri proteinpulver. Det er en guide og test, hvor der er blevet testet på forskellige parametre. Nogle af de parametre der testes er smag, opløselighed, indhold, kvalitet og pris. Alle disse er vigtige, når man gerne vil købe proteinpulver, og vigtigst af alt, så er det laktosefrit proteinpulver der er blevet testet.

Der er rigtig mange forskellige varianter af laktosefrit proteinpulver, og der er mange at købe på nettet. Men det kan være rigtig svært at finde ud af hvad man skal købe, vores test og guide er med til at give dig overblikket. Vi anbefaler helt klart testvinderen, men det betyder ikke at nummer to og tre er dårlige, men de er bare ikke når så gode som vinderen.

Hvor store mængder af proteinpulver bør jeg indtage?

Det er meget forskelligt hvad man bør indtage, det kommer meget an på målet, hvordan du træner og hvad du træner. Ofte går man dog ikke galt i byen hvis man indtager mellem 35-60 gram proteinpulver efter en træning. Normalt er det også oplagt at få nogle kulhydrater til shaken, det kunne være et eller to stykker frugt.

Skal man alligevel hjem og spise mad efter træningen, kan man sagtens vente og droppe sin proteinshake. En proteinshake, behøver ikke altid at være efter træning. Det kan nemlig også være en erstatning for et måltid i løbet af dagen. Skal det være en erstatning for et måltid, vil det være oplagt at tage et stykke frugt med og nogle nødder. Så får man godt med protein, lidt kulhydrater og en god fedtkilde. Men der er utrolig mange måder at bruger proteinpulver på.

Proteinpulver

høj kvalitet

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |