3 grunde til at huske at indtage protein, når du træner

26. November 2017

  1. Hjælp din krop med at restituere

Jeg går ud fra, at vi kan blive enige om, at det er en rar fornemmelse, når sveden bare hagler ned af panden. Det er tegn på, at du har fået pulsen op, og det er vel hele meningen med at træne. En omgang crossfit, vægtløftning eller fitness. Du mærker, at du lever. En times træning giver appetit. Du kan føle dig kvikket op, men husk på, at du ikke bør træne så meget, at kroppen til sidst siger fra. Her kan proteinpulver være løsningen. Pulveret hjælper nemlig din krop med at restituere, så du er klar til næste gang, du skal træne.

  1. Bevar din muskelmasse, selvom du taber dig

Hvorfor træner du - vil du opbygge nogle gode guns, vil du tabe dig, eller vil du begge dele samtidig? Hvis du sidder bag din skærm og nikker bekræftende til mulighed nummer tre, er proteinpulver løsningen. Pulveret sikrer, at du bevarer din muskelmasse, selv når du ønsker at tabe dig.

Hvilket produkt skal du vælge? Du finder et sandt proteinpulver univers online. Det er et godt sted at starte.

  1. Suppler din kost med ekstra protein

Det er en kendt sag, at du bliver, hvad du spiser. Hvis du spiser sundt og varieret, tror du måske, at du automatisk bliver sund. Når du udsætter kroppen for hård træning, er det dog en sandhed med modifikationer. Her har kroppen nemlig brug for et ekstra skud protein. Det kan den få, hvis du eksempelvis snupper en proteinshake.

Vi ses i træningscentret.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |