Sådan kan du forbrænde næsten 500kcal om dagen

30. December 2015

Denne artikel handler om at tabe sig ved at ændre lidt på forskellige daglige gøremål

Når man skal tabe sig så er det ikke nemt, hvis man ikke ved hvordan denne artikel vil hjælpe dig så du har nemmere ved det.
Når du skal ind i et hus hvor der er trapper og elevator så vælg trapperne, du har sikkert hørt det før, men det virker.
Skal du nogle steder hen hvor der er under 5 km så tag din cykel, det tager maks 15 minutter at cykle 5 km, så det er ikke fordi det tager meget længere tid end at skulle køre i bil.
Gå en tur hver morgen når du står op og har spist morgenmad, gerne bare 20 minutter, det kan være med til at forbrænde nogle gode kalorier om morgenen.
Gør tingene selv, lad vær at bede andre om at hente en glas vand i køkkenet rejs dig op og gør det selv, dette er både godt for at bruge kalorier men du irreterer  også din omverden mindre ved at gøre nogle ting af dig selv.

Brug tid på at løbe, gå cykle, svømme en tur om aftenen gerne 30 minutter, og varier gerne en del, så kører du heller ikke så nemt død i det hele og det bliver nemmere fremover.

Begynd at styrketræne, når man vil tabe sig så er det en god ide at styrketræne, da dine muskler vil vokse og de vil bruge flere kalorier, så derfor er dette en rigtig god ide. Selvom det lyder hårdt så behøver det ikke være så meget du skal lave for at kunne tabe dig mere ved dette.
Dette kan også ses som en passiv måde at forbrænde kalorier på fordi du forbrænder både kalorier når du styrketræner men du vil måske ved en uges styrketræning 3 gange gøre så du forbrænder 20kcal ekstra om dagen, dette betyder faktisk næsten 100 gram om måneden du vil tabe dig, så det er jo godt. Husk det hele handler om motivation og sundhed, så kom i gang med at tabe dig.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |