Kom i form med fitness

30. December 2015

Det er hårdt at gå til styrketræning, men kan også være mindst lige så hårdt at motionere almindeligt. Det behøver ikke at kræve en masse udstyr at komme i form, og selvom det er rart at gå til fitness et sted i byen kan du også træne i hjemmet.

Find derfor nogle øvelser som passer godt til dig, og sørg for at du kan gøre dem ofte. Holder du ikke ved, kan du risikere helt at miste håbet og aldrig komme i en bedre form. Motivationen er en god ting, og du skal derfor sørge for at finde ud af hvad er motiverer dig. Nogle bliver motiveret ned at skrive alt de foretager sig ned, andre skal blot have hurtigt musik på deres ipod og nogle tredje er nødt til at have en personlig træner at snakke med.

Hvis du allerede er i gang med at træne, kan det være fornuftigt at bruge proteinpulver, da det kan hjælpe til med at opbygge din krop. Det er nødvendigt, da vi i nutidens moderne mad ikke får nok protein og dermed ikke får det meste ud af træningen.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |