All-office gør det hele nemmere

6. Maj 2016

Da min opstartsvirksomhed har meget svært ved at ansætte folk, da virksomheden er ung og midlerne få, har det været vanskeligt for mig at dække alle kompetencerområder inden for virksomhedsdrift. Jeg har derfor med fordel kunne udlicitere mine IT-opgaver til All-office, og på den måde spare en fast udgift og veksle den til en variabel udgift, som jeg kun skal betale for, når jeg skal bruge dem. Det har gjort at jeg har haft luft i mit opstartsbudget til at bruge flere midler til marketing, så min virksomhed kan blive mere synlig her i opstarten. En vigtig faktor, da man som opstartsvirksomhed ikke har en kundeportfolie der rækker flere årtier tilbage, automatisk henvender sig igen. 

Men ikke nok med det, så er deres kompetencer inden for IT support også større end hvad én ansat kan mestre. Det alt fra opsætning af IT programmer til overvågning af dem m.m. Deres afdeling agerer super professionelt og er hurtige til at supportere. I dag har samarbejdet været så velsmurt at jeg ikke har tænkt mig at ansætte en mand, når den tid kommer, til at stå for min IT, fordi det ikke giver mening for mig som virksomhedsejer. Jeg har et større råderum uden, og flere folk at få rådgivning fra som det er nu. 

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |