Facebook annoncering er på vej op

22. April 2016

Online markedsføring har været på snak i mange år, og det er ikke uden grund, det er langt mere målbart end de traditionelle trykte medier. Der er dog et nyt medie som er på vej frem. Det er Facebook annoncering som flere og flere virksomheder får øjnene op for. 

Facebook er et medie hvor over 3.4 millioner danskere færdes hver måned, og over 3 millioner af dem er på hverdag. Det er fakta som man ikke kan tage fra dem. Facebook er kommet for at blive (i et stykke tid). Det er derfor også en marketingplatform som flere virksomheder får lyst til at prøve kræfter med. Ja, hvorfor ikke, når over 60 % af Danmarks befolkning befinder sig der. 

Facebook er meget målbart, og derfor er det attraktivt

Flere virksomheder som har markedsført sig på traditionelle medier førhen har vænnet sig til at famle i blinde, da de ikke kender til den relle værdi som deres markedsføring skaber dem. De fleste (mig selv inklusiv) er sikker på at det ikke skaber den store værdi, at fortsætte med at ligge sine kroner på trykte medier. Så hvis du ønsker at kende den reelle værdi af dine annoncer, så bør du overveje at gå online. 

Du kan vælge at arbejde med Facebook på egen hånd, men flere og flere virksomheder begynder at samarbejde med et Facebook Marketing Bureau for at få mere ud af deres annoncering, men og spare en masse tid. 

Hvis du selv ønsker at lære hvordan

Så er der selvfølgelig også mulighed for dette. Det behøves ikke kun at være de helt unge som skal kunne finde ud af online markedsføring, der er flere og flere som begynder og tage kurser og læse blogindlæg. En af disse som blogger om Online Markedsføring, herunder Facebook annoncering er Kristian Larsen på Marketing Med Kristian. Han er ekspert i online annoncering og blogger jævnligt om de nyeste trends, som kommer dig til gode, som ønsker at arbejde mere målrettet med det. 

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |