E-handel

30. December 2015

Når man arbejder med brugervenlig e-handel er det vigtigt at fokusere på salgsoptimering, da man ellers risikerer at miste sin kostbare trafik. Kunderne kommer typiske fra søgemaskinerne, og har mange hundrede valg, hvorved det ikke er en selvfølge at de bliver i netop din netbutik. Derfor skal man fange indenfor de første par sekunder, og gøre det klart hvorfor brugeren sal blive.

Herunder skal du se nærmere på din landing page, som er en betegnelse for din side din bruger lander på. Det er vigtigt at den er indbydende sat op, og ikke mindst har fokus på det vigtigste elementer, såsom at få folk til at købe dine produkter eller måske tilmelde sig nyhedsbrevet.

Udover dette skal man se meget på købsoplevelsen, og herunder hele tiden overvåge sin konverteringsrate, for at undgå at nogle går tabt i den kostbare checkout. Gør det meget let at gennemføre et køb, uden for mange spørgsmål, og du vil se at flere kunder køber hos dig.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |