Bedste metode til hurtigt vægttab

30. December 2015

I almindelighed hurtigt vægttab er ikke sundt. Jo hurtigere du tabe, jo hurtigere vil du få den tilbage. Her er de top 5 grunde hurtigt vægttab planer er ikke sundt ... Kost hurtigt og taber muskel ikke fedt. Kost hurtig og tabe vand ikke fedt. Kost hurtigt og forårsage kost stød. Hvad er kost chok? Kost hurtigt og foretage ændringer i livsstil. Kost hurtig og svigte på langsigtet vægttab. Hurtigt vægttab påvirker din slankekure indsats i så mange negative måder, er det svært at forestille sig, hvordan eventuelle hurtigt slankekure forsøg kunne producere sunde resultater. Det eneste, jeg kan tænke på er at bruge en lavere mål for dit vægttab. Ved en vægtreduktion på 5%, dit helbred forbedres, kost chok minimeres, og det er hurtigt. Så hvis planlægges ordentligt, kan du tabe sig hurtigt, i kortere perioder med fokus på 5% reduktion i den samlede kropsvægt. I første omgang vil du miste det meste muskler og vand. Men som du fremskridt gennem hver periode, vil mere og mere fedt brænde og mindre muskler. Som jeg ser det, uanset hvor mange hurtige vægttab advarsler, vi skriver om, vil mange af jer prøve den næste, der rammer markedet. I stedet for at kæmpe, jeg ønsker at arbejde med dig og give dig den sundeste endnu hurtigste måde at tabe sig. Den sundeste Hurtigt Vægttab Plan Langsom og konsekvent, et sundt vægttab plan leverer små succeser hverdag, impulser undervejs og toppede på det tidspunkt, hvor du når du er mål. Dette er nøglen til slankekure succes. De fleste dieters gør det modsatte ... de oplever hurtigt vægttab tidligt, deres momentum topper halvvejs, og ved udgangen af ​​kosten, er de helt tømte. Med ingen energi tilbage til at bære dem ind i den næste fase af vægttab - vægtøgning forebyggelse - de fleste dieters opgive på dette punkt. Min hurtigt vægttab plan undgår deflation og manglende motivation ved udgangen af ​​kost, fordi det jævnt spreder vægttab over 6 uger. Hvornår fleste Dieters tabe mest vægt? Uger 1-3. På min plan? Uger 2-5. Nej, disse resultater ikke fra en god grundig klinisk undersøgelse. I stedet de er min egen observation af flere patienter, jeg følger i Dallas. Sunde hurtigt vægttab Steps Uge One, del - drikke en protein shake supplement hver dag. Du må ikke ændre noget andet. Drik en protein shake, der er en 50:50 blanding af valle og kasein proteiner. Det bedste tidspunkt at drikke shake afhænger af dine fysiske aktiviteter. Da de fleste bodybuildere hvad jeg skal gøre, vil jeg foreslå for resten af ​​os, et protein ryste mellem morgenmad og frokost eller mellem frokost og middag. Den tid, du vælger, afhænger af, når du har den længste faste. For mig er det mellem frokost og middag, så min shake kommer omkring 3 pm. Uge One, Part Two - Start en øvelse program, med den første uge involverer noget, men strække store muskelgrupper. Strækker stiger den tonale stimulation til muskler (tone) får dem til at forbrænde flere kalorier i hvile. Plus det beskytter mod skader. Den anden uge starter en form for lav effekt aerobic ... gå! Gå i 40 minutter hver dag. Uge To - Start slankekure ved at erstatte 1/2 af et måltid med det samme protein shake fra sidste uge. Gør dette til 1 uge. Uge Tre - Udskift en hel måltid med en protein shake. Skift blanding af shake til 60% valle og 40% casein proteiner. For de fleste mennesker, det kommer ud til en reduktion på 500 kalorie. Uge Fire - Reducer kalorieindtag med yderligere 250 kalorier. Jeg foreslår at tilføje et andet protein shake, der består af de samme 60:40 mix og bruge det til at erstatte 1/2 af en anden måltid. Optag mængden af ​​vægt, du taber. Lad aldrig den nå en hastighed på mere end 4 pounds per uge (det er det dobbelte af hvad jeg anbefale normalt). Uge Five - Gentag uge fire. Uge Six - Tilføj tilbage de seneste 250 kalorier du droppet og stoppe med at drikke den anden ryste. End Resultat - 6 til 9 kg af gennemsnitligt vægttab. Det nøjagtige beløb afhænger af mange faktorer, herunder motion.

Hurtigt vægttab oversigt

Gør det ikke. Hurtigt vægttab uundgåeligt vil føre til fremtidig vægtøgning. Bare ikke gøre det. Men hvis du gør det, i det mindste følge mine skridt, de sundeste skridt til hurtigt vægttab. Til et sundt liv! Michael fra Hurtigtslank
MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |