Hjemmeside eller webshop

30. December 2015

For at finde ud af hvad det er dine kunder gerne vil i forhold til din virksomhed og dine produkter kan du lave en behovsanalyse. Det kan dog også være at du allerede kender produktet, kunderne og / eller markedet så godt, eller at det er så åbenlyst så der ikke behøves at laves en analyse. Har du eksempelvis noget tøj som du gerne vil sælge online, vil en hjemmeside ikke være nok, men i stedet skal du bruge en webshop. Webshoppen giver dine kunder mulighed for at vælge de varer som de ønsker at købe, indtaste leveringsadresse og betale. Så er det bare op til dig at yde den service der skal til for at kunden modtager varerne hurtigt og dermed bliver en glad kunde. Andre produkter er ikke så lige til at sælge via en webshop, selvom stort set alt i dag kan sælges via internettet. Vil du hellere bruge din online profil som et display, hvor dine kunder kun kan se på varerne, vil en hjemmeside være det rette valg for dig og din virksomhed. Her kan du præsentere dine produkter og kunden skal enten kontakte dig, eller besøge din virksomhed for at kunne købe. Dette kan være i tilfælde hvor produktet kræver meget og præcist rådgivning, som du hellere vil overdrage via en samtale end via tekst på internettet. For at blive synlig på internettet skal søgemaskinerne forstå indholdet af din webshop eller hjemmeside. Her kan en del webbureauer også hjælpe dig godt på vej, og ellers kan du hyre nogle eksterne seo konsulenter som kan hjælpe dig og din hjemmeside/webshop med at blive synlig på Google, Bing og Yahoo.
MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |