Guide til Vægt Vindere

30. December 2015

Guide til Vægt Vindere I midten af 1990 er, den "gamle skole" en dage for dem af os, der startede ud som ivrige unge bodybuildere i løbet af denne tid Vægt Gainer produkter faldt i to kategorier: hjemmelavet - hele seks æg, en banan, yoghurt, og en kop mælk i en blender – det var billige produkter fuld af tomme kalorier og billige proteiner, der blot gjort dig fedt. I dag Vægt Gainer produkter er videnskabeligt udviklet kosttilskud-og de fleste har ingen tomme kalorier. De dage, blot ved hjælp af simple kulhydrater som en billig "fyld" er forbi. Lad os være klare, når vi siger "vægt gainer" vi taler om ikke bare at få nogen form for vægt, men at få den eneste form for vægt, der betyder noget: rock hard muskler. Vægt Vindere er vigtige for alle bodybuildere, uanset kropsbygning, fordi de letter i tre ting, nemlig: • Opbygge muskler • Forebygge muskel tab • Fremskynde Motion Recovery Den generelle tommelfingerregel for enhver, der ønsker at få kvalitet muskelmasse er forbrugende mindst to gram protein for hver kilo kropsvægt, og 3-4 gram kulhydrater for hvert kilo legemsvægt. For eksempel, hvis en atlet vejes 80 kg vil den daglige indtagelse komponere på mindst 160 g protein og 240g g kulhydrater. Men kan vi yderligere bryde ned i planlægningen dit indtag efter kropstype. At vælge en vægt gainer baseret på din krop type og naturlige tendenser er kritiske. Vægtøgning-muskel gain-kommer ikke fra blot øget kalorier - men fedt gain gør. Muskelvækst kommer fra svage og præcis kalorieindhold stigninger i de nødvendige næringsstoffer. Alle kan få fedt, men muskelvækst afhænger af, hvordan din krop bruger næringsstoffer-og hvordan du fodrer den. Med dette in mente, er der nogle generelle anbefalinger, når de vælger en vægt Gainer til din krop type. Vores krop typer kan opstilles i tre kategorier, nemlig ectomorph, mesomorph, og endomorphs Vægt Vindere for Ectopmorph Hvis du er en ectomorph, du er den typiske hardgainer. Du har højt stofskifte og har tendens til at brænde fedt og proteiner som brændsel, og sandsynligvis nødt til at forbruge ekstra protein bare at vedligeholde eksisterende muskelmasse. Du er bedst at vælge en vægt gainer, der er højere i kalorier per portion end andre vægt Gainers. Ideelt disse kalorier bør komme fra kulhydrater, proteiner og fedtstoffer, i nævnte rækkefølge. Vægt Vindere for mesomorph Med din øget muskelmasse og øget tendens til at gemme protein som muskelvæv, er din bedste vælger en vægt gainer, der har en forholdsvis moderat vifte af kalorier per portion, og samtidig være højere i proteinindhold, moderat indhold af fedt, og lavt indhold af kulhydrater. Som en fedtforbrænder og protein oplagringsvirksomheden stammer dit stofskifte meste af din energi fra fedt. For denne kropstype, vil overskydende kulhydrater lagres som fedt. Vægt Vindere for Endomorphs Dit stofskifte bruger glukose som sin primære brændsel kilde og lagrer overskydende fedt som kropsfedt med en sekundær tendens til at gemme indtages proteiner som muskelvæv. Din er bedst at vælge en kvalitet vægt gainer der er relativt lavere i kalorier, men er højere i protein, moderat indhold af fedt, og i lavt indhold af kulhydrater. Mest vægt Gainers er produkter, der er afledt fra høje kilder af mælk, hvilket betyder, det er ikke godt for dem, der er laktose intolerant. Men der er produkter, der appellerer til deres behov. Sojaprotein er et særlig godt valg for de mennesker, der er laktose intolerante. Valle isolat er også en mulighed, som isolater indeholder kun 1% lactose mens valle typisk koncentrater indeholder mellem 5-6% laktose. For at få kvalitet lean masse, er der stadig intet, der slår hele måltider. Men på grund af vores stadigt skiftende - og travle-livsstil, måltid udskiftning shakes er en hurtig og nem måde at give brændstof til vores kroppe. Forbrugende hver 2-3 timer mellem måltiderne er en glimrende måde at holde vores muskel vækstinhibitorer godt genopfyldes. Til yderligere tilføje mere kalorieværdi til vores vægt Gainers, skummetmælk i stedet for vand kan anvendes som blandeapparatet. Der er også argumentet om mellem, om nedskydningen af en shake eller spise et helt måltid er den mest effektive måde at gøre mest muligt af vores post-workout sessioner. Talrige undersøgelser har faktisk vist, at førstnævnte er en bedre løsning, da væsken er lettere og hurtigere absorberes af kroppen. Læse mere om weightgainer på: http://www.proteinpulver-online.dk/
MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |