Et godt redskab til når du vil tabe dig

30. December 2015

Når du gerne vil tabe dig, så er der jo reelt set flere muligheder, og vi må jo nok se i øjnene, at hvis man vil tabe sig, så kan man gøre det på flere måder. Man kan træne, eller man kan spise mindre. I bund og grund handler det kun om en ting - nemlig at forbrænde flere kalorier end man indtager .Det vil sige at hvis du spiser 2000 kalorier om dagen, så skal du altså forbrænde over 2000 kalorier for at tabe dig. hvis du er 500 kalorier i underskud hver dag i en uge, så svarer det til at du har tabt dig 500 gram på en uge - øger du til 1000 kalorier, så er det altså 1000 gram = 1 kilo. Et godt redskab til når du vil tabe dig er en crosstrainer. En crosstrainer er noget som mange fyre blandt andet går udenom når de er i trænignscenteret, fordi det ser dumt ud, eller at det kun er primært piger der står på dem. Det er sådan at når du træner på en crosstrainer så bruger du både arme og ben, hvilket altså vil sige at det faktisk er meget af din krop der bliver kørt igennem. Din triceps, biceps, bryst, pecs, skuldre, lår, lægge osv. - det hele bliver trænet igennem med en crosstrainer, og det antal kalorier du forbrænder ved brugen er exceptionelt stort i forhold til eksempelvis - hvis du kører på en motionscykel. Du kan også gerne simpelt erhverve dig en crosstrainer - de er ikke så skide dyre mere, men det er mere pladsen der kniber når det kommer dertil. I al fald - vær ikke bange for crosstrainere - du vil forbrænde rigtig, rigtig mange kalorier når du står på sådan en fætter ift. mange andre cardio-trænings-maskiner.
MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |