Brug det rigtige udstyr når du træner

30. December 2015

Når du træner så er det vigtigt at bruge det rigtige træningsudstyr. Det er sådan at der desværre findes en del træningsudstyr som er direkte værdiløs at bruge - nej det passer ikke - nogle gange vil resultatet blive at du får permanente skader i form af rygskader, benskader, armskader eller andet i den dur. Vi skal passe på vores krop, så derfor er det vigtigt at pointere at vi altså skal bruge det rigtige træningsudstyr - der findes eksempelvis rigtig, rigtig mange maskiner som eftersigende skulle træne en masse muskelgrupper på én gang, men hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det formentlig fordi det rent faktisk ér for godt til at være sandt. Man skal passe på sig selv. Et godt redskab kunne være noget som et sjippetov, nogle håndvægte eller et løbebånd - disse 3 værktøjer er rigtig gode at bruge, og dem kan man næsten ikke bruge forkert - med mindre du beslutter dig for at slå dig selv i hovedet med håndvægten eller sådan noget :) Spøg til side. Der hvor jeg vil hen med den her artikel er: Brug det rigtige udstyr og brug din sunde fornuft - så undgår du også "fatale" skader eller andet som kan forhindre dig i at nå dine fremtidsplaner, hvad disse så end måtte være.
MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |