Telefoni for erhvervslivet

30. December 2015

SPONSORERET INDLÆG Når kunder ringer til en virksomhed, så skal du som virksomhedsejer virke tænker over hvordan du tager i mod dine kunder når de ringer til dig. Har du nogensinde prøvet at ringe til dit ejet firma, for at se hvor lang ventetiden inden telefonen bliver taget. hvis du ringede af et andet land, bliver du så også budt velkommen på et sprog de fleste kan forstå ? Etc. På en gang at gøre det, det kan være en aha oplevelse, og så sæt ned ned og tænk lidt over din oplevelse. Hvis du ikke er helt tilfreds men måden du bliver tager i mod, så prøv at overveje hvorfor det er sådan. Er det dine medarbejdere der ikke giver den rigtige oplevelse, så må du gøre noget ved det. Du kunne også spørge dig selv, om du har givet dine medarbejdere de optimale muligheder for at give den helt rigtige kundeoplevelse. Prøv en gang at spørge dig selv, hvornår du sidste har fået kigget på jeres Omstillingsanlæg, og hele jeres løsningen indenfor telefoni. Der er sket rigtig meget indenfor det område de sidste mange år, så måske er den løsning du har ikke helt tidssvarende. Benyt muligheden og gå hele din Telefonitelefoni løsning igennem
MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |