Bredbånd - Vælg det rigtige, på det rigtige tidspunkt

30. December 2015

Bredbånds udbydere kæmper idag hele tiden omkring kunderne og det er der en god grund til. Bredbånds kunder har en ekstremt stor værdi i Danmark pt. da priserne er forholdvis høje og fortjenesten pr. kunde pr. år er tårnhøj. Dette gør at udbyderne har en stor pose penge til bla. markedsføring og branding. I denne artikel vil jeg fortælle lidt omkring nogle af de forskellige markedsførings teknikker, samt et eksempel på et affiliate website i Danmark indenfor bredbånd. Tv reklame: reklamer er idag ekstremt udbredt hos de forskellige bredbånds udbydere, da det har en stor værdi indenfor branding og dermed bliver stemplet ind i hovedet hos alle danskere. TV reklamer har dog en slem bagside, de er demlig ekstemt dyre i og giver ikke en umildbar målbar omsætning. Derfor er det udelukkende virksomheder med sund økonomi og fremtid i udsigt, som benytter sig af denne ekstreme form for markedsføring. SEM: Stort set alle udbydere vælger også at benytte sig at søgemaskinemarkedsføring. Her er diciplinen Google Adwords specielt brugt. Google Adwords giver dig muligheden for at udvælge søgeord som du ønsker at være synlig på, på Google - hvilket giver besøgende med det samme og medfører omsætning øjeblikkeligt, samtidig er det muligt at styre budget, priser og kliks - fuldstændig som du ønsker det. Men det allerbedste er nok målbarheden , du kan tracke alle salg eller leads, på meget nem vis. Affiliate: Mange udbydere benytter sig også af Affiliate Marketing, som består i at betale en række partnere for deres henvisninger. Et normalt salg indenfor Bredbånd Affiliate ligger på omkring 400-600 kr. Du kan blandt andet se eksemplet her på www.mit-bredbaand.dk Jeg håber du fandt denne lille artikel spændende.
MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |