Husk at dyrke motion

30. December 2015

Når man gerne vil tabe sig så er det vigtig at man ikke indtager for mange kalorier, En god regel er at du skal tabe dig så skal du ikke overstige 1500 kcal om dagen og du skal dyrke lidt motion ekstra.

Når du skal dyrke motion så er der rigtig mange måder at gøre det på nogle af disse kunne være boksning, fodbold, løb, cykling, tennis og badminton. Der er rigtig mange flere muligheder. Fx så kan det være rigtig god motion at løbe 30 minutter 3 gange om ugen, du kan jo hver uge se om du kan løbe lidt længere.

En anden ide hvis du gerne vil løbe hurtigere eller længere, så kan du starte med at løbe 5 km og så se hvor lang tid det tager så kan du hele tiden prøve at slå din rekord fra gang til gang.

Motion og sundhed hænger sammen og slankemad er en rigtig god ide at kombinere, Selvom det hedder slankemad behøver du ikke tabe dig når du spiser det for du kan faktisk godt lave noget rigtig sundt mad og stadig ikke tabe dig, det hele handler bare om hvor meget du spiser så derfor så behøver man ikke nødvendigvis at tabe dig bare fordi du spiser sundt.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |