Nemme skridt til at forebygge mandlige Impotens

30. December 2015

Mandlig impotens er en manglende evne til at opnå eller vedligeholde en erektion. Nogle mænd kan slet ikke opnå en erektion. Det er meget vigtigt, at du tager visse forholdsregler for at forhindre denne pinlige tilstand, netop fordi det aldrig er en god følelse at være impotent. Forebyggelse af den mandlige impotens eller rejsningsproblemer er også langt nemmere end selve behandlingen. Du kan forhindre den mandlige impotens, som opstår som et resultatet af en række faktorer, der er forårsager denne betingelse. Nogle af de vigtigste faktorer for denne uønskede tilstand er rygning, overdreven alkoholforbrug, fedme og bl.a. stress.

Nogle ætiologier kan muligvis ikke forhindres, men de kan blive stadig blive behandlet. Du bør holde øje med rygning og alkoholforbrug. Alt hvad der har med tobak at gøre, bør undgås fuldstændigt. Cigaretrygning fører til mandlig impotens. Cigaretrygning forårsager alvorlige skader på dine arterier, som er ansvarlige for blodgennemstrømningen i kroppen. Cigaretrygning bremser desuden blodkarrene. Derved, kan rygning i sidste ende reducerer blodtilførslen til penis. Rygning kan også forårsage nerveskade, som kan føre til manglende erektion. Derfor, vil din penis ikke reagere på sensorisk stimulation eller fysisk stimulation, hvis der er skader på nerven. Rygning påvirker også kvaliteten og mængden af ​​din sæd. Det påvirker også sædkvaliteten. Det er vigtigt, at du opgiver dine rygevaner helt. Du kan prøve forskellige rygeafvænningsteknikker til at opgive rygning. Rygestop kan reducere risikofaktor for mandlig impotens med mindst 50%. Rygestop kan også spare dig fra mange andre sygdomme.

Du skal holde din vægt i kontrol og holde din krop i form. Fedme er også en af ​​de vigtigste faktorer, der gør mænd impotente. Fedme kan forringe blodtilførslen til penis, som fører til manglende evne til at opnå erektion. Fedme er almindeligt udbredt i disse dage på grund af usunde kostvaner og ringe livsstil. Det er meget vigtigt, at du kommer af med det overskydende fedt på din krop. Du bør planlægge din kost korrekt og undgå junk food så meget som muligt. Du skal også træne regelmæssigt for at undgå fedme og vedligeholde din seksuelle sundhed. Du bør inkludere frugter i din kost.

 

Frugt mod rejsningsproblemer

Frugt er en glimrende kilde af ingredienser, der er nødvendige for at opretholde en optimal seksuel sundhed. Frugt vil ikke kun hjælpe dig med at vedligeholde en fremragende sundhed, men de hjælper dig også med at vedligeholde en fremragende seksuel sundhed. Frugter kan forhindre betingelser i blodkarrene som f.ek. aterosklerose. Frugt er desuden godt for dine blodkar, da de tillader jævn blodgennemstrømning.

Stress skal undgås, hvis man ønsker at undgå mandlig impotens. Stress er en anden vigtig faktor, der bidrager til stigningen i antallet af mandlige impotens sager. Psykologiske faktorer som stress og depression skader desuden blodtilførslen til penis, som forårsager problemer med erektionen. Den stressende arbejdsmiljø i erhvervslivet og andre stressfaktorer i vores daglige liv kan bidrage til problemer med seksuel funktion. Det er vigtigt, at du tager skridt til at fjerne stress fra dit liv. Stress kan bidrage til andre sygdomme også.

Det er nødvendigt, at du holder dit sukker niveau optimal, hvis du lider af diabetes mellitus. Diabetes mellitus er en anden vigtig årsag til mandlig impotens. De fleste af de, der lider af diabetes mellitus i dag er impotente. De ovenstående forholdsregler kan hjælpe dig med at forebygge ovenstående. Højt blodtryk er en anden sygdom som har vist sig at forårsage problemer med erektionen. Det er meget vigtigt at du holder din diabetes mellitus og blodtryk i kontrol for at forhindre mandlig impotens.
Inden du vælger en fremgangsmåde til behandling af impotens, skal du første finde årsagen til impotens, idet behandlingsmetoden afhænger af årsagen til problemet. Du kan læse mere om impotens og behandlingsmuliger her

 

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |