Trendy smykker og hvilken mode?

30. December 2015

Medier og reklamer suser rundt omkring ørerne og øjnene hos den unge såvel som den voksne generation i dag. Disse markedsføring og omhandler for det meste om udviklingen af de unges sociale samliv og selvtillid. Produkterne med
det sociale købemotiv er oftest ting som kan vises frem til ens venner og
omgangskredse, og det er tøj og trendy smykker det handler om. Tøjmoden forandrer sig
hele tiden, når der kommer nye designs og nye årstider. Det ses næsten aldrig
når man snakker om smykker. Derfor er det et større gennembrud når smykker slår
igennem med nye ideer.

Armbånd kan alle personer gå med, kvinder som mænd som børn,
og derfor er armbånd det mest brugte smykke. Derfor har lykkearmbåndet og de
knyttede armbånd fået stor opmærksomhed i modeverdenen. De største forhandlere
med disse slags armbånd er MOZ Design, Shamballa og Nialaya. Markedsføringen af
disse armbånd kommer ofte fra kendte personer og derfor er Nialaya blevet kendt
i USA. I Danmark er den dominerende forhandler af de knyttede armbånd MOZ
Design. Målgruppen til armbåndet er både mænd og kvinder. I dag ses det meget
hos den unge generation at der bliver båret herresmykker i materialer og perler både
hos piger og drenge. Det viser at alle slags smykker måske snart vil blive
unisex.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |