Flad mave på 1 uge, er det muligt og hvordan gør man?

30. December 2015

Hvis du gerne vil have en flad mave på 1 uge, så skal du vide på forhånd at det ikke er muligt. Eller - det kommer an på hvordan du ser ud lige nu. 1 uge er lig med 7 dage, og 7 dage til at få en flad mave på er ikke ret meget. Igen kommer det naturligvis an på hvordan du ser ud nu, men hvis du vejer lidt for meget, og har lidt ekstra sul på kroppen, så skal du ikke regne med at 1 uge kan gøre direkte underværker.

Hvad vil du opnå på 1 uge?

Hvis dit mål er at tabe dig 3 kilo, smide alt "fedtet" på maven, og se meget slank ud på 1 uge, så er det ikke muligt. 1 uge er desværre ingenting, når vi snakker om vægttab, og det "at se slank ud". Du kan - hvis du ønsker det få et slankere look, ved at "tømme mavesækken", så at sige. Hvis du eksempelvis skal til en fest, eller en familiekomsammen om 1 uge, og du gerne vil se LIDT slankere ud, så kan du spise mindre end du plejer, og virke mindre, og slankere.

Man kan få en naturligvis oppustethed, når man spiser normalt, og derfor få en "lille mave", men hvis man i en uges tid spiser meget grønt, masser af proteiner, intet fedt og lavt med kulhydrater, så kan man faktisk komme til at se lidt slankere ud på 1 uge, og derved opnå en "flad mave". Det er dog en kortvarig effekt, og du skal sørge for at spise et normalt antal kalorier, da det ikke skal være usundt!

Det er ingen længerevarig effekt

Overstående råd, er blot en kortvarig ting man kan gøre, hvis man absolut ønsker at se lidt slankere ud. Vil du have længerevarende effekter, så skal der andre midler i brug. Faktisk et direkte vægttab. Hvis man vil være slank, og har lidt for meget på sidebenene, så kræver det altså at man taber sig lidt, og smider det overflødige fedt.

Det bedste råd vil være at spise som du plejer, med mindre du er meget overvægtig, men lave enkelte ting om i din kost. Eksempelvis kan du droppe smøret på brøddet, halvere sukkeret på havregrynen, spise det halve af det sovs du plejer, droppe natmaden og drikke 1 glas vand før hvert måltid.

Enkelte ændringer som disse, kan give dig lynhurtige resultater, og du vil efter 3-4 uger kunne se en nævneværdig forskel.

Du kan også tælle kalorier

Du kan selvfølgelig også ty til en lidt mere kontrolleret, og garanti-virkende "kur". Du kan nemlig begynde at tælle kalorier. Hver ting du spiser, eller indtager i form af føde, har et tal - det tal kaldes "kalorier". En gennemsnitlig pige skal indtage mellem 1.800-2.000 kalorier om dagen. 1 mellemstort æble indeholder ca. 58 kalorier. Det man gør er så at tage en blok papir og en kuglepen, og så skriver man 2.000!

Hver gang man så spiser noget, så finder man ud af hvor mange kalorier der var i, og så trækker man kalorieantallet fra de 2.000, og når man når 0, så kan man altså ikke spise mere, da man så vil tage på.

Hvis du vil tabe dig, så skal du i stedet for 2.000, skrive 1.300, eller 1.500! Man trækker gerne 500 kalorier fra når man vil tabe sig - på den måde sikre man sig at huden kan følge med, og det er sundest.

Jeg vil helt klart råde dig til at gøre det på den sunde måde. Det første råd, er i nødsituationer, og ikke noget man bør gøre, da det som skrevet har en kortvarig effekt. Så er det bedre at følge de andre råd, og gøre det permanent i stedet for, da du så i fremtiden ikke skal tænke mere over det.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |