Hurtig vægttab gratis - Tab sig ganske gratis og nemt!

30. December 2015

Vægttab, og det er tabe sig bliver hele tiden hypet op, så det går op i en større enhed end det egentlig er! Mange tror ikke de kan tabe sig, ved at gøre det selv - men jeg tror at ALLE kan tabe sig - gratis! Jeg tror bare at folk mangler at indse hvad der egentlig skal til.

Fejl når man vil opnå et hurtigt vægttab gratis

Det er så nemt at begå fejl, når man vil opnå et hurtig vægttab gratis! Mange folk tænker sig ikke om, og tænker absolut kun på hvad vægten siger, men det er i realiteten slet ikke vægten man skal kigge på.

  1. Det er en fejl når man lader vær med at spise noget! Glem det - du skal spise for at tabe dig! Det er usundt, og skadeligt ikke at spise, og sulte sig selv. Når du så endelig vælger at spise igen, vil du være så ufattelig sulten, at du formentlig spiser dig overmæt, og formentlig tager alle kiloene på igen + det løse!

  2. Det er en fejl når man vælger at erstatte hele måltider, med små måltider som eksempelvis riskiks, eller en frugtskål! Mange vælger simpelthen at droppe den røde bøf til aftensmaden, for at sidde og spise 50 gram salat, og 3 riskiks - lad vær - det er at pine dig selv.

  3. Det er en fejl IKKE at spise til man er mæt - når du er færdig med at spise skal du ikke gå sulten derfra! Du skal ikke ødelægge dit humør osv. bare fordi du vil tabe dig - spis rigtigt, og så vil du tabe dig alligevel

Muligheder når man vil opnå et hurtig vægttab gratis

Der findes rigtig mange muligheder, når det drejer sig om at tabe sig, eller vil opnår et hurtig vægttab.

  1. Erstat enkelte måltider med et sundere alternativ. Eksempelvis morgenmaden som består af chokoflager - erstat denne med havregryn. Erstat din cola, med en cola light.

  2. Dyrk motion! Det er ikke noget som kun sker i centeret! Du kan træne alle muskler i kroppen hjemme i stuen, og du kan opnå et solidt kalorieunderskud, hvis du begynder at dyrke lidt motion derhjemme.

  3. Drik 2 glas vand før hvert måltid. Dette forslag kan du tabe dig meget på! Når du drikker 2 glas vand før måltidet, vil din mavesæk være mere fyldt op - derfor vil du allerede inden du spiser være en smule mæt. Endvidere sætter vand før et måltid forbrændingen op.

  4. Spis morgenmad! Spiser du ikke morgenmad, så udskyder du kroppens forbrænding. Hvis du venter et par timer med at spise morgenmad, så spilder du et par timers forbrændring, hvor du kunne have forbrændt eksempelvis 100 kalorier mere (svarer til 1½ æble).

  5. Gå en lille tur mellem pauserne på fjernsynet. Stræk benene lidt i 5 minutter - bevæg dig - få pulsen en smule op.

Det er ganske nemt at opnå et hurtig vægttab gratis

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |