Hvordan taber man sig på hofterne, Guide til at tabe sig på hofterne

30. December 2015

Når man vil tabe sig, så gælder det reelt set om at være i kalorieunderskud, og det samme gælder når du skal tabe dig på hofterne. For at tabe dig, skal du derfor spise sundt, og spise mad med meget næring.

Der findes dog nogle gode råd til at mindste hofterne

Det er heldigvis sådan, at alting ikke er helt sort/hvidt, så er der altid nogle metoder der kan gøre at det blive lidt nemmere at tabe sig - i det her tilfælde - på hofterne.

Træn lårene

Det første råd er at man kan tabe lårene. Det hænger sådan sammen at jo mere muskuløs man ser ud, jo mere forsvinder mængden af fedt i alle musklerne, således det synes mindre.

Hvis ikke du har nogen mulighed for at træne i et center, eller ikke har noget træningsudstyr derhjemme, så fortvivl ej, for der findes masser af andre metoder til hvordan du kan træne dine lår - det behøver du skam ikke en masse træningsudstyr for.

  1. Gå en tur. Når du går så træner du dine lår, og jo mere du går, jo mere trænet bliver dine lår.

  2. Løb en tur. Det er selvfølgelig næsten den samme mulighed som nummer 1, men det tager lidt hårdere på benene, så derfor vil du også være i stand til at få flere muskler end hvis du blot går.

  3. Gå op af bakke, eller trapper. I stedet for at gå en lang og god tur - som nu også er en god ting - så kan du gå op af bakker eller trapper. Du bruger rigtig, rigtig mange muskler ved at gå op af trapper og bakker.

  4. Find en stak gamle bøger, eller en kasse. Nu snakker vi "stepping", som foregår på den måde at du går op på kassen, først med den ene fod, så den anden fod, og så ned igen - også først med den ene fod og så den anden. Gør du det 100-150 gange om dagen, så skal du hurtigt se resultater!

Men faktum er

At hvis du vil tabe dig på hofterne, så kan du ikke bare tabe dig på hofterne, da det hedder "punktforbrænding", og desværre ikke er direkte muligt for den menneskelige krop. Du kan ikke sige at "jeg vil gerne tabe mig her", så jeg træner det sted helt vildt - for sådan fungere det desværre ikke i praksis.

For at tabe sig, skal man beklageligvis spise mindre kalorier end man forbrænder. Dog kan overstående 4 råd bruges, hvis du vil få dine hofter til at synes mindre.

MENU
0-100 | 100-200 | 200-300 | 300-400 | 400-500 | 500-600 | 600-700 | 700-800 | 800-900 | 900-1000 | 1000-1100 | 1100-1200 | 1200-1300 | 1300-1400 | 1400-1500 | 1500-1600 | 1600-1700 | 1700-1800 | 1800-1900 | 1900-2000 | 2000-2100 | 2100-2200 | 2200-2300 | 2300-2400 | 2400-2500 | 2500-2600 | 2600-7200 | 2700-2800 |